lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Har planer om å bygge et kabinett til GT, så jeg har noe å breife litt med! Har tegnet et par sketchup's som ligger her! Hva synes dere? Det skal forsterkninger på sidene bak og forran, for alle sånne ting som ventilasjonshulla og sånt skal formes med dobbel netting, få glassfiber på seg og helt til slutt sparkles! Bak hvert ventilasjonshull skal det ligge en 120mm vifte som blåser inn. Eller kanskje ut? Hadde vært fetest med ut, for da kan jeg nemlig ha en liten røykmaskin som blåser ut ventilasjonshulla.. Skal ha slot-in DVD-ROM selvfølgelig. Linjene på toppen og bak er absolutt ikke rette, men gir en indikasjon iallfall. Helt i front på toppen skal jeg ha en liten 6" fargeLCD fra en gammel bærbar.. Hva synes du? Noen forslag?' BTW: Første gang jeg prøver meg i SketchUp! Så det er forklaringa på den dårlige tegninga.. Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sketchup skills. Ser ut som et spennende prosjekt. Hva skal du lage kabinettet av. Er det fra skratch? (Med matchende høytalere, tastatur og mus? ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Selvfølgelig må jeg jo ha matchende! Problemet er bare om jeg blir ferdig før GT.. Altså! Grunnstrukturen er av stålstenger. Vurderer å gå for stål istedenfor tre, eller hva burde jeg egentlig velge? Uansett så er den enda en grunnstruktur innenfor der igjen som alle komponentene ligger på. Denne er på skinner så jeg kan dra hele driten ut bakfra og få full tilgang! Og ja, det er fra sratch! Fant forresten ut at jeg må ha vanlig CD-ROM, for jeg har jo DVD-brenner min jeg må ha me! :s Noen kule løsninger der? Og for LCD'n? Forresten! Har et Chenbro Gaming Bomb 1 som jeg kan hakke opp å bruke til hva jeg vil! Om noen har noen tips..? Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lag hull til CD-skuffen, og fest en plate av samme material på skuffen. Nå du åpner den blir platen dyttet ut, og du kan legge inn en CD/DVD Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Skal naturligvis stealthe CD-ROMn! Noen tips til plassering av knapper og LEDs? Skal ha en rekke nedover med HD LED og CD-ROM LED og sånt, men vet ikke hvordan jeg skal ha den.. Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ha runde knapper. Power i midten, DVD over en LED og reset under alle LEDs og knapper. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 OK! Har nå oppdatert tegningene.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vil du dele de med oss og? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvor skal du få tak i den røykmaskinen? fikk lyst på det selv.. *tenke, hmm røykmaskin i PC`n min hadde vært fett...* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Vil du dele de med oss og? Ligger på samme plassering som før! www.jklweb.net/sketchup Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hvor skal du få tak i den røykmaskinen?fikk lyst på det selv.. *tenke, hmm røykmaskin i PC`n min hadde vært fett...* Røykasmkin får du i lyd og lys butikker.. Har sett på en til ca. 500 kr! Tror jeg dropper det om jeg ikke får den sponsa da.. Røyken skal gå igjennom rør og ut av kabinettet, for jeg tror nok ikke komponentene ville likt røyk så godt! Noen idèer til hvor jeg kan ha hull for røyk? Ække mye å breife med på LAN, for jeg tror nok ikke ledelsen ville likt at jeg sprøyta ut røyk! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvis du finner en røykmaskin på 100W, så kan du faktisk koble den til en molex-kontakt. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 lag to sånne trailer eksos potter opp langs sidene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Ventilasjonshulla blir jo noe lignende eksospotter da.. Vurderer et par hull under! EDIT: Fant ikke noe på 100W, bare 700W gitt.. Er vel ikke så farlig! Denne jeg så på forresten: http://www.stageshop.no/produktinfo.shop?c...&products_id=32 Holder forresten på å skrive handliste! Antall Produkt Hvor Pris 1 Plastsparkel på tube 150 1 Rull med hønsenetting 90x1,9x0,07cm Clas Ohlson 125 1 Patentbånd 3 m, 12mm Clas Ohlson 49 2 Eskpasjonsbeslag 50cm Clas Ohlson 596 1 Ståltråd 0,7mm 70m Clas Ohlson 20 1 CO/TECH Multiverktøy Clas Ohlson 249 1 CO/TECH Plansliper Clas Ohlson 149 1 Dekkfolie 4x5m Clas Ohlson 24 1 Turtle Wax Bensinstasjon 124 Sum: 1486 Slik ser den ut hittil.. Grøss og gru! Er litt usikker på åssen sparkel jeg skal bruke? Så på et par fra biltema: http://www.biltema.no/search/searchres.asp...l&I1.x=0&I1.y=0 Glassfiber, polyester og metallsparkel.. Hmm.. Sett plastsparkel og! Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Linken din funker ikke nå, får se igjen senere Og jeg som hadde så lyst til å se Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Den første linken virker, men jeg så ingen forandringer der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Dessverre er min nåværende host et &%#¤ av et hostingfirma, men om 1 måned har jeg alt på egen server.. Midlertidig har jeg lastet opp alt på denne adressen: http://home.no.net/jarand90/sketchup/ Så du ikke Vågebu? Prøv å tøm cache'n.. Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "1 CO/TECH Multiverktøy Clas Ohlson 249" vet at f.eks. europris har slike til 149-199.. har en der i fra selv som jeg betalte 149 for _tror_ jeg.. kan være at det var 199.. anyway billigere enn clas.. lykke til videre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 "1 CO/TECH Multiverktøy Clas Ohlson 249" vet at f.eks. europris har slike til 149-199.. har en der i fra selv som jeg betalte 149 for _tror_ jeg.. kan være at det var 199.. anyway billigere enn clas.. lykke til videre Har sett den! Så også en på Torshov til 149, men hvordan er den da? Lenke til kommentar
xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 og en ting til.. ikke bruk hønsenetting.. har sett sånn netting med små (3x3mm?) firkanta hull i svart et sted. er ganske stive og egner seg til slikt.. var enten på clas eller europris jeg såg det... tror det hadde blitt stiligere enn hønsenetting.. om det er slik hønsenetting jeg tenker på.. (store 6kanta hull av streng) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå