supermannen87 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Når jeg er inne i windows og hører på musikk, evt. gjør andre småting. Så kan maskinen finne på å stoppe hel opp i ca 1 min. Alt låser seg, og musa beveger seg ikke. Etter det lille minuttet stopper dette og alt fungere som det skal. Poster da på lagringsmedier siden jeg tror det er hd min som er på veg å ta kvelden..... Jeg kjører Med WD 74 GB Raptor 10000 rpm som master ( C, D) ( 5 måneder gammel) Og En Maxtor 250 GB 7200 rpm som slave (E, F, G) som jeg har hatt i snart et år og som det aldri har vært problemer med før. Problemet startet etter at jeg fikk denne WD disken. Noen andre som har hatt dette problemet før??? Det er jo S-ATA disker begge to !!! Er det noen kloke mennesker hær som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
astensland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hørtes merkelig ut. Men det er jo ikke sikkert det er hd'en som er problemet. Hvilket hovedkort har du? Prøv å oppdatere til nyeste bios (hvis du ikke allerede har den), nyeste skjemkortdrivere, hovedkort/chipset drivere etc. Siste utvei er å prøve en full reinstallajon av XP. Pleier ofte hjelpe det. Kan jo være du har fått noe "humbug" software på som kødder det til. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 De er et EPOX 8RDA6+ De nyeste driverne for skjermkortet er der, men ikke de nyete for brikkesettet! Så klart er det mulig å installere windows på nytt. Får prøve det i første omgang Lenke til kommentar
astensland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De er et EPOX 8RDA6+ De nyeste driverne for skjermkortet er der, men ikke de nyete for brikkesettet! Så klart er det mulig å installere windows på nytt. Får prøve det i første omgang Du kan jo prøve å installere siste chipset drivere. De laster du ned her. Ellers ville jeg og sjekket hvilken bios versjon du har. Det står når du booter opp. Gå deretter til epox sin hjemmeside og se om det er siste versjon... Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hmmmm Midlertidig ser d ut som om ting har ordnet seg Men jeg skal ikke ta seiern på forskudd Thanks folks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå