Wannabe Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Kunne dere laget en bruksanvisning til oppg. 2 Jeg tror jeg har fått opp den swf fila. Men hvordan ser jeg hav som står der? jeg kan jo ikke se på kilden! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 hvis du ser øverst i menyen til Explorer, ser du at en meny heter "vis". Klikk på denne og gå net til vis. Da får du opp kildekoden, mer vet ikke jeg.. Jeg sliter med denn jeg også... Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Wannabe: Må ærlig innrømme at jeg sitter fast når det gjelder dette, etter 15 år har jeg enda ikke funnet tegn til hav eller innsjøer i data-filer, og når jeg endelig har funnet ei lovende fil, altså SWF (SEE the WATER FILE), så er den selvfølgelig inntørket. Vel, vel... slik er det bare for oss landkrabber... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Det er i Temp. Internet files du må lete etter svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå