Ole_A Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Personlig synes jeg disse "tøffingene" også burde hatt muligheten(og plikt) til å gjøre det skikkelig dvs. henge der til de dør. Hva er poenget med halvgjort jobb. Word!! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Personlig synes jeg disse "tøffingene" også burde hatt muligheten(og plikt) til å gjøre det skikkelig dvs. henge der til de dør. Hva er poenget med halvgjort jobb. Da ville han jo ikke hatt muligheten til å få gjort det 19 ganger Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg lurer på viss neste som mener at han/hun er mesias blir grillet i en strømstol om da folk gjør det frivilig for å holde tradisjonen i livet? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg lurer på viss neste som mener at han/hun er mesias blir grillet i en strømstol om da folk gjør det frivilig for å holde tradisjonen i livet? Er det dødsstraff for å si at du er messias? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nei, men mesias ble jo korsfestet som er en dødsstraff. Når jeg tenker over det har kristendomen et litt groteskt symbol, et kors som er et henrettelses/torturredskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå