nicolaihansen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg tenker på å kjøpe meg et video kamera, ikke noe sånn voldsomme greier. hadde tenkt meg et til rundt 2500-3500. hva bør jeg se etter når jeg kjøper video kamera? hva er bra hva er dårlig? Er det noen som kanskje kan anbefale et kamera som ligger innenfor den prisrammen eller kanskje til og med billigere? setter pris på alle svar! Endret 27. mars 2005 av nicolaihansen Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel et par ting som kan være greit å tenke på. Men til den prisen så er nok mange like. Prøv å holde kamera i hånden og kjenn om det føles rett. Opptagerknappen er som regel grei men zoom-knappen kan være lei. Noen kameraer har satt denne knappen slik at du nesten må bruke begge hender for å holde kameraet stødig. Når det gjelder zoom er det optisk zoom som du kan benytte. Den digitale zoomen er ikke brukenes. Med mindre det har skjedd store forandringer den siste måneden. De effektene som mange prøver å lokke med blir sjelden brukt, det er viktigere at hvitbalansen er lett å justere. For denne blir ofte brukt. Sats på et kjent merke og sjekk ut om de sender eventuelle reklamasjoner til et hovedkontor eller lokal reperatør. Hovedkontor=laaaang ventetid Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå