nerd-light Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 he he denne har jeg hatt oppslått på badeveggen en laaaaang stund nå alltid til fornøyelse for gjester som er på besøk Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den er så bra *henge opp på dassveggen* Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hahahahahahahahaha! :!: :!: Kjente igjen noen av dem der ja! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 11. Spraybæsjen: Bæsjen du trodde var en fis, men som viste seg å være det reneste inferno. Det føles akkurat som om hele ryggen skal tømmes, gulbrun guffe som svir, som det gjør så vondt å få ut at du tør banne noe aldeles forferdelig. Ta temp’en! Hahaha, "reneste infernoen" Ikke noen som kjenner til "Stikke-bæsjen" då? Det er bæsjen som stikker noe helt sykt, og du bare vil ha den inn igjen og aldri bæsje igjen. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Eller den som aldri vil gi slipp... Kommer ikke på tale, med mindre du tar papir å drar no så inni helvette. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 for å si det sånn så syns jeg denne tråden her var morsom skal henge opp på veggen @ dassen jeg også Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den er dritt morsom. Men jeg så den først for mange år siden. Ellers tror jeg det er bra å ha litt barnslig humor (er selv et stort fan av skikkelig lavmål bæsjetisspromphumor. ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ekkel morro lo så jeg fikk vondt i magen.. :!: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En kollega kom inn på dass, og det han så i den var en brun masse med hull etter dobørsten. ikke noe papir. Da har du gjort bra i fra deg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hihi, nr 15 følte jeg meg truffet av Rett før middag, da må jeg på do, og seff skal noe med! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva med sydenbæsjen? Bæsjen som man har et par uker etter en sydentur. Porøs bæsj som glir fint ut med en fin knitrelyd Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, eller syre-bæsjen... Bæsjen som er så sur at det svir i timevis!! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva med den klassiske "Touch down"? Den som tar i vannet før den slipper taket. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva med "kalde føtter"-bæsjen? Den er halvveis ute, men så ombestemmer den seg plutselig og fyker inn igjen. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ja, eller syre-bæsjen... Bæsjen som er så sur at det svir i timevis!! Du tørker deg DEFINITIVT ikke godt nok. Ellers vil jeg tilføye "dobbel-touchdown" (navnet sier det meste ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå