Steina Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ... trenger ikke lese tråden .... Hvordan vet man at den er teit før man har lest den da? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Tenk deg litt om a. Hvis du er en grå mus som aldri ler, så bør du ikke gå inn og lese sånne tråder og svare: Nei denna var dritt dårlig Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Når jeg dør, håper jeg at jeg sovner stille inn, slik som bestefar, og ikke med skrik og hyl slik som alle passasjerene i bussen hans. Konge! :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 :!: Artig! Hadde settingen vært en annen hadde jeg nok ledd mer, for det var_jo_bare en masse vitser satt sammen til et brev, men den var artig for det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 This shit is funny mon!! :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hadde settingen vært en annen hadde jeg nok ledd mer, for det var_jo_bare en masse vitser satt sammen til et brev.. Enig der.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja det er i grunnen ikke det at den ikke er morsom, men det er jo bare en hel haug med vitser som liksom skal være et brev. Alle vitsene er gamle og da blir det litt sånn: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gammel, men god. Ler så jeg ca rister hver gang jeg leser'n (OBS! Det går gjerne et par år mellom hver gang) Lenke til kommentar
operaman Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den vitsen så jeg i ViMenns vitsebok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå