IceMan^^ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Amd Athlon 64 3000+ socket 754 1024mb Crucial ddr Radeon x800pro vivo 256mb (ikke klokka ennå) Audigy 2 NZ Tror dere alt dette går inn i en barebone?? isåfall hvilken type, link. jeg reiser såpass mye på lan at jeg fant ut at barebone burde vere en god løsning, men jeg vet ikke om d er plass til alt i en barebone + skal dette gå lett eller blir d sabla trangt!? Lenke til kommentar
hds Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Her finner du 2 tester av Soltek QBIC EQ3801. Det var visst relativt bra plass idet og er et billig alternativ siden neste alternativ (i priguiden ihvertfall) koster 800 mer. MEN hvis du skal overklokke noe er nok ikke dette barbonen for deg. Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 1. er det plass til alt jeg ba om der? 2. Vil det bli kalt nok i de interne viftene? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ikke barebone, men SFF; Antec Aria 350W PSU Lenke til kommentar
IceMan^^ Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 jeg tenker på det at barebones har ferdig innebygd hovudkort + at det har innebygde vifter, derfor tror jeg jeg må gå for barebone, den du anviste til hds ser bra ut, skal se nermere på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå