_Baard_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei, Har tatt et fint bilde av min datter (synes jeg da). Bildet er tatt på et saueskinn og vi brukte et teppe som bakgrunn (lyse farger). Jeg ønsker å lage teppe bakgrunnen "usynlig". Jeg ønsker å lage den diffus hvis det er noen som forstår hva jeg mener. Jeg bruker Photoshop 7.0 , men er ikke helt kjent med det enda. Noen som har noen gode tips om hvordan gjøre dette? Og så lurer jeg på hvordan man kan fremheve senter av bilde ved å lage alt rundt fjeset litt ukalrt med overgang til hvitt. Takker for svar! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kan dessverre ikke nok om det selv, men kan tipse deg om en alle tiders side der du kan lese litt. Kan også se masse geniale filmer der. Ihvertfall lært masse der selv. www.haraldbjellvag.com Lenke til kommentar
BMP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hei! det er flere teknikker du kan bruke for å oppnå ønsket resultat, men en ting er sikkert: her lærer du detmeste du trenger om photoshop. Bestill gjerne cden han har laget så får du en grundigere gjennomgang. Lykke til! EDIT: ser at jeg bruker for lang tid på innlegeet mitt, hehe bmp Endret 27. mars 2005 av BMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå