DesertGlow Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 TG05: Dag 4 er toppen Dag fire på The Gathering ble utvilsomt den mest hektiske, med en rekke konkurranser og andre ting som foregikk. Her er en liten rapport. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det bare meg eller begynner TG syndromet å melde seg her. Synes antall bilder av det motsatte kjønn har økt siden dag 1, og at biledteksten har forandret seg litt Lenke til kommentar
Timur Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Fin artikkel. Ser faktisk ganske gøy ut der, vurderer å dra til neste år Eneste problem er transport, noen som vet om det går egne busser til TG fra Oslo? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 seriøst... partyshoppen & motellet over gata hadde noen utrooooolig søte damer i år! Sånn må det bli mer av Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Neste år er jeg med. Meget bra rapport Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 I'm sooooo @ TG neste år Gledet meg til alle rapportene her jeg sitter på hytta, bra jobbet. Mener dog å merke at det er noen skrivefeil osv på de to siste, men, sameshit Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 I'm sooooo @ TG neste år Gledet meg til alle rapportene her jeg sitter på hytta, bra jobbet. Mener dog å merke at det er noen skrivefeil osv på de to siste, men, sameshit Ikke bland samene inn i dette-- Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 fin artikkel TG var kjempe gøy i år, fikk nett etter bare 12 timer ifjor så tok det over 2 dager på raden min Men i år var det masse søte damer og minimalt med rosa helikopter men ALT ALT ALT for mye "ARNE" De som ikke har vært på TG før, det er en opplevelse som man BØR få med seg Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Må se å få tatt meg en tur til neste år. Hvert år så tror jeg at jeg skal på fjellet, men blir likevel bare sittende foran pc'en... Fine bilder Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Beste rapporten hittil, men godt å være hjemme Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Er det bare meg eller begynner TG syndromet å melde seg her. Synes antall bilder av det motsatte kjønn har økt siden dag 1, og at biledteksten har forandret seg litt Ja, huff, det var jo i alle fall ett bilde i denne artikkelen som bare var av ei jente, det er jo ganske overveldende mye på fem sider... Skrivefeil kan nok forøvrig oppstå, har hatt omtrent like mye søvn denne uka som på en normal natt. Skal få rettet opp litt i det senere i dag. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 syns du har vært flink jeg DesertGlow Blir alltid lite søvn på tg Sitter her å kjemper for å holde meg våken, så trur det er best jeg hopper i den gode senga Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Se ekstra godt etter på bildet med "den søte betjeningen". Er det bare jeg som synes prisen på X800-kortet i bakgrunnen er hårreisende? Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Surt at jeg ikke presterte det jeg skulle mot Clux... Tragisk at nivået ikke var høyere i finalen :-| Menmen, all honør til motstandern min, han gjorde det han trengte for å vinne. (Jeg kom på 2. i Q3 for de som ikke veit det) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Surt at jeg ikke presterte det jeg skulle mot Clux... Tragisk at nivået ikke var høyere i finalen :-| Menmen, all honør til motstandern min, han gjorde det han trengte for å vinne. (Jeg kom på 2. i Q3 for de som ikke veit det) Kan vel mulignes ha noe med at Q3 er ganske gammelt nå? Men artig spill, det er det fortsatt ja Lenke til kommentar
the animal Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) noen flere enn meg som syntes at winnern av ASUS sin tatoo comp ikke hadde noe med ASUS å gjøre? jeg mener mer at folket skulle ha stemt på en winner dette var da mitt bidrag Endret 27. mars 2005 av the animal Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lurte på om den frøkna på bildet av demokonkurransen hadde vært med på å lage musikk, eller om hun var "premien" det var snakk om i bildeteksten. Og at det er bilder av jenter gjør vel ingenting? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 noen flere enn meg som syntes at winnern av ASUS sin tatoo comp ikke hadde noe med ASUS å gjøre? jeg mener mer at folket skulle ha stemt på en winner dette var da mitt bidrag Er enig ja! Var kanskje mengden og omfanget av tattooen som gjorde utslaget. Tattoo på puppen tror jeg hadde fått min stemme Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 TG var veldig bra. Første året mitt, men det var definitivt ikke det siste Enig i at det kan være vanskelig å sove til tider, men hvis du legger deg rundt 3 og sovner kan du lett sove til klokka 8-9 hvis du er trøtt nok.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå