exmith2k Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei. Jeg har ei internett linje (Lyse) som går til en switch(8porter), 7 av portene går til pcer og tver den siste ledningen fra switchen går til en router(4portet) som igjen går til 2 pcen... De 2 pcene skal ha fast ip, har stilt inn på routeren... Fynker Switch og router sammen? Eller må jeg ha direkte linje fra Lyse sentral å rett inn i router uten switch? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei. Jeg har ei internett linje (Lyse) som går til en switch(8porter), 7 av portene går til pcer og tver den siste ledningen fra switchen går til en router(4portet) som igjen går til 2 pcen... De 2 pcene skal ha fast ip, har stilt inn på routeren... Fynker Switch og router sammen? Eller må jeg ha direkte linje fra Lyse sentral å rett inn i router uten switch? Skulle fungere bra det. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hei. Jeg har ei internett linje (Lyse) som går til en switch(8porter), 7 av portene går til pcer og tver den siste ledningen fra switchen går til en router(4portet) som igjen går til 2 pcen... De 2 pcene skal ha fast ip, har stilt inn på routeren... Fynker Switch og router sammen? Eller må jeg ha direkte linje fra Lyse sentral å rett inn i router uten switch? Skulle fungere bra det. De 2 pcene som er koblet til den routeren, kun den ene pcen som får internett, den andre får kun nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå