Jtand Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg vil gjerne bygge opp musklene litt til badesesongen starter Jeg trener ikke aktivt, men har lyst å begynne med styrketrening. Hvordan skal jeg begynne? Har manualer liggende i kjelleren, som jeg forhåpentligvis begynner å bruke. Skal bestille pakke fra Proteinfabrikken snart. Hva skal jeg bestille? Protein, kreatin eller? Hva trenger jeg av utstyr? Noen som har treningsprogram som jeg kan følge? Hva med kostholdet? (Puh, ble mange spørsmål, men er glad hvis dere kan svare noen av de, jeg er nemlig grønn på dette ) Vekt: 55 kg Høyde: 170 cm Utstyr: manualer, sykkel, ski, bøyestang Er denne å anbefale? http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1842 Endret 27. mars 2005 av Jtand Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sykkkel og ski går mer (nesten bare) på utholdenhet og du vil ikke få store protein muskler av det... Det er mye du kan gjøre uten utstyr eks armhevninger, situps med et 10 binds leksikon oppå magen osv... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vil nok heller anbefale et medlemskap på din lokale gym fremfor kosttilskudd sånn i første omgang. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vil nok heller anbefale et medlemskap på din lokale gym fremfor kosttilskudd sånn i første omgang. Helt klart det riktige å gjøre ja! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Nærmeste helsestudio er 30 km unna Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kjøp deg en treningsbenk ala denne fra Chr. Mobech. Pluss vekter. Beklageligvis er vekter veldig dyrt, men det er mulig å lage de selv. Tror jeg har over 150 kg hjemmelagede vekter. (Bly,betong og jern) Skal du øke vekten er kombinasjonen protein/kreatin bra. Gå på iform.no så finner du mye info. Endret 28. mars 2005 av hans A Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Her finner du en del treningshefter som legger vekt på muskler/kroppsbygning. Bare last dem ned gratis fra trim.no; kryss av de som passer deg best=) Endret 30. mars 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 bare husk.. no pain, no gain. (på lovlig vis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå