Predator_89 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hei eg kjøpte meg ein nyleg ein ny pc.. AMD 64 3000 S-754 2.0 GHZ 1024 mb DDR 320 GB HDD men med den første drit kjøleren min låg cpuen på 60 grader.. drit varmt.. men eg kjøpte meg ny kjøler.. Thermaltake Vulcano 12 med den ligger cpuen på 56 grader.. det eg lurer på om det er cpuen som e noko gale med eller om det er biosen min som er gått til H'''''''''''' håper på svar Endret 27. mars 2005 av Predator_89 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 TEKST MED STORE BOKSTAVER ER TEMMELIG IRRITERENDE Å LESE, OG ER IKKE NOE VI SETTER SÆRLIG STOR PRIS PÅ HER PÅ FORUMET. DU BØR FORANDRE EMNETITTELEN FADERLIG FORT, ELLERS BLIR TRÅDEN STENGT. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vel, kan være flere ting, gjorde du skikkelig ren CPU og kjøler når du skifta kjøler ? brukte du riktig mengde goop ? Har du forsøkt å flashe til nyeste bios ? Biosen er ikke ødelagt selv om den viser helt på tryne temperaturer da... Men, en oppdatering kan sikkert forsøkes for å se om temperaturen bedrer seg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Prøv å flashe BIOSen du. Temperaturen på mitt Abit NF8 var helt i skyene i de tidligste BIOS-utgavene. Er heldigvis fikset nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå