Predator_89 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei eg kjøpte meg ein nyleg ein ny pc.. AMD 64 3000 S-754 2.0 GHZ 1024 mb DDR 320 GB HDD men med den første drit kjøleren min låg cpuen på 60 grader.. drit varmt.. men eg kjøpte meg ny kjøler.. Thermaltake Vulcano 12 med den ligger cpuen på 56 grader.. det eg lurer på om det er cpuen som e noko gale med eller om det er biosen min som er gått til H'''''''''''' håper på svar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) 1. Denne er vel litt feilpostet er den ikke? Jeg tror ikke det er noe galt med Biosen din. En ny kjøler vil ikke senke tempen_extremt_, men jeg er enig i at det kanskje var litt lite med 4 grader. Har du dårlig kabbis? dårlig luftgjennomstrømning? Min [email protected] ligger på 55c Load så sånn sett er tempen din ikke så velding høy. Det kommer liksom litt an på hvilket kabinett og hvordan luftgjennomstrømningen er. 2: Du burde kanskje endre topic litt Endret 27. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Flyttet til "Kjøling - Luft". Trådstarter bør endre emnetittelen til noe som beskriver tråden bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå