Fragment Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Jeg vil at min nye telefon skal være så ny som mulig over lang tid Derfor lurer jeg på om noen av dere vet av en plass hvor de selger en slik plastfilm for å ha på displayet for å beskytte det mot riper! Det som var på telefonen begynner nemlig å løsne Planen min var at jeg bare skulle tilpasse den som var med telefonen, men jeg var uheldig og tok for langt inn på filmen slik at den ikke festet seg skikkelig... Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Du finner denne hos Idedata Endret 27. mars 2005 av Gadgetelsker Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) De fleste som forhandler PDA har dette, fks. så "enkle" butikker som Elkjøp og Expert. Disse må du dessverre 'tilpasse' selv. Skal du ha en allerede tilpasset, og kanskje bedre, så kan du se på nett. Endret 27. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Ahh! Takker for hjelp Lenke til kommentar
PowerEdge Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 FRAGMENT, til hvilken mobiltelefon trenger du screen protector til? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 FRAGMENT, til hvilken mobiltelefon trenger du screen protector til? En Nokia 3230. Lenke til kommentar
xp1800 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ikke no problem å kjøpe veldig fint kontaktpapir... funker som bare d... åsså billig! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Finnes masse billig sånn på qxl... Har sett det til s60modeller der, hvertfall. Billig err det hvertfall. Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Se også http://www.clasohlson.no/, under Telefoni/Mobiltelefontilbehør/Deksler/Displaybeskyttelse. 39 kroner for 3 ark. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Testet med kontaktpapir, men det var ikke "glatt" nok på toppen. Så det anbefales ikke. Det er det eneste kontaktpapiret jeg har funnet iallefall... Lenke til kommentar
Booter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kanskje lamineringsfilm kan brukes, men jeg tror det er rimelig kraftig lim på det. Hvilke av de nevnte beskyttelses filmene er best tro? Trenger noe som beskytter og ikke får riper i filmen heller. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis ikke tuch mobil tror jeg det er invisible sheld funker bra og kan klippes til men til bruk på tuch mobil liker jeg det ikke for den er nesten litt klebrig, reiv av min invisible på htc hero:( Nå bruker jeg den som fulgte med CAPDASE soft jaket den er glatt og la seg på av seg selv litt stivere plast ingen luft bobler@) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå