eXoTiCx Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 har litt trøbbel med å bruke fildelingsprogrammer... alle brannmurer og udp porter er åpne og alt.. vet ikke hva hva som er gale.. P.S Sitter på Telenor ADSL linje Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er ikke helt sikker på om dette er den beste plassen å snakke om sånt på. Det får evt vise seg, du kan begynne med å definere hvilke problem det er du har. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kan si, at om dette dreier seg om deling av f.eks. bilder og personlige filer på et LAN, og dere ønsker å bruke DC++ og en lokal DC-hub, så er det ganske lovelig, og tillatt her.. Om du har problemer kan det være feil ip under aktiv. Og til moderatorer, det jeg beskriver her, har jeg gjort utallige ganger, for å dele personlige filer. Så det er ikke SÅ usannsynlig som man skulle tro. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hadde problem med der jeg og og en kjapp avinstallasjon av norton internett security var alt som trengtes Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 PepsiCo: Om du leser litt i hjelpe filene så hadde du fått det til? eXoTiCx: Det holder å bruke EN brannmur, du få ikke mer beskyttelse om du bruker to eller fem? Du kan risikere at de blokker ting de ikke skal blokkere. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hadde problem med der jeg og og en kjapp avinstallasjon av norton internett security var alt som trengtes Norton dreper alt "Norton has destroyed a Virus: mirc32.exe" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kan si, at om dette dreier seg om deling av f.eks. bilder og personlige filer på et LAN, og dere ønsker å bruke DC++ og en lokal DC-hub, så er det ganske lovelig, og tillatt her.. Om du har problemer kan det være feil ip under aktiv.Og til moderatorer, det jeg beskriver her, har jeg gjort utallige ganger, for å dele personlige filer. Så det er ikke SÅ usannsynlig som man skulle tro. Hva han skal dele er egentlig ganske så uvesentlig så lenge han ikke nevner det... Hva slags problemer er det du har egentlig? Får ikke tilbgang med programmene, dårlig nedlastingshastiighet eller får du ikke en gang installert programmene? Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Problemet er det at jeg får koblet til servere og alt men når eg søker etter en fil så finner den ikke noe uansett hva jeg søker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå