CWalken Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Og til slutt - hører D70en har muligheten til triggering av eksterne blitzer.Hva slags teknologi er dette, og hvilke blitzer er det som er fullstendig kompatible med D70en? Noen anbefalinger mtp pris/funksjon? Nikon D70 kan fjernstyre SB-800 og SB-600 og kompatible tredjepartsblitzer (Sigma EF 500 DG Super NAiTTL?) med fullverdig TTL-lysmåling (iTTL). Dette gjøres via den innebygde blitzen, og er et særdeles kjekt kreativt verktøy. Gjør det også veldig enkelt å bruke paraply eller softbox, og sparer deg for å bale rundt med kabel, noe som også har svært begrenset rekkevidde. Ta en kikk på http://www.imaging-resource.com/PRODS/D70/D70A8.HTM. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Men du er jo Canonfanatiker og Nikonhater Sjølsagt. Seriøst, jeg synes bare det med 'plastikk-følelse' er så dumt argument og blir litt irritert over å stadig høre det. Og selv om man ikke sier rett ut at det betyr dårlig kvalitet, så er det det inntrykket man gir. Egentlig så tror jeg at Nikon-eiere har mindreverdighetskompleks fordi Canon er bedre, og at det er derfor de må ty til slike følelsesladde argument. 300D er solid, og det føles helt bra for meg. 350D har jeg ikke vært borti. Selv har jeg 10D, som man sikkert kan slå ihjel mengder med D70 med om man vil. Endret 30. mars 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå