Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

LCD i hanskerommet?

Sharp

Anbefalte innlegg

Vurderer å legge opp PC til GPS og MP3 i bilen, men vil ha det mest mulig sjult.

Finnes det noen løsning for å ha en liten LCD-skjerm i hanskerommet, som kan vippes opp når du åpner det?

Er til en Volvo 740. Jeg har sett i bilen tidligere at det er veldig mye tomrom bak hanskerommet, kanskje det kan brukes ved å kutte et hull slik at LCDen kan dyttes langt inn når den ikke er i bruk?

mvh

Aslak Heggland

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kjøpe deg en widescreen da siden hanskerommet ikke er noe særlig stort til å få en normal skjerm inn...

Men hvorfor i hanskerommet, det er jo LCD så da må du enten vri den slik at du ser hva som vises eller bøye deg over i passasjersetet...

Lenke til kommentar

Det var jo helt genialt det du har lagt opp!

Men jeg tviler på jeg får plass til å felle inn en 8" LCD i midtkonsollet. Hvilken skjerm var det du brukte som utgangspunkt? Jeg har jo ikke akkurat funnet det største utvalget i små LCD-skjermer.

Rart at en 17" med DVI er billigere en en 7" på komplett......

Har det forresten gått greit med harddisken din?

Lenke til kommentar

Da ville jeg heller tatt en enkel skjerm, uten motorisk styring, så slipper du å tenke på det at du ikke legger noe forran hele mekanismen og sånne ting...

Det er vel ikke umulig å lage en ekstra "skuff" til skjermen da?

Trur det skal gå greit om du ikke er helt blank på tilpassing.

Trur det kunne blitt bra om du hadde laga den "skuffen" enten over eller under CD/MD-spiller eller hva du skal ha da...

Så kan du jo evt. legge GPS-modulen og evt. CD-veksler i hanskerommet eller noe??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...