drk_wndrr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei, kjøpte nettop et "icemat siberia" headset, og gledet meg til å prøve det. Skuffelsen var stor når jeg oppdaget at ved lydopptak kommer det en konstant pipetone i bakgrunnen. Vet ikke hva som lager den, håper at noen som leser dette vet en mulig løsning på problemet. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 10kr på at om du prøver i en annen maskin er pipinga borte. Lenke til kommentar
drk_wndrr Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe, bra jeg ikke vedda, da hadde du vært 10kroner rikere. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 har et slikt headsett jeg og.. Jeg hører også en slik pipelyd under lydopptak........ Lenke til kommentar
drk_wndrr Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Må da være noen som vet hva jeg kan gjøre? (bump) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Må da være noen som vet hva jeg kan gjøre?(bump) Hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå