Gå til innhold

Hvilemodus++

Anbefalte innlegg

Win 98se

Etter å ha sittet 45min i support-tlf, for å få tilbake ADSL forbindelse(som følge av at lyn sansynligvis hadde slått windows på skakke), og supporteren mente reinnstallering var eneste løsning,

Prøvde jeg å gjenopprette med "scanreg/restore" en tidl. innstilling.

Det gikk at jeg fikk forbindelse igjen, men ca tre problemer har oppstått etterpå :

1: Når jeg skal ut av hvilemodus får jeg bare svart skjerm selv om alt går. Må bare slå av alt.

2: hver gang jeg starter maskinen, legger det seg to temp. filer i windows av denne typen:

ffc046df_{22AC83E0-8C72-11D6-8AAF-00024407A103}

3: det er visse tendenser til treghet når mapper, progr. og vinduer o.l. skal åpnes, pluss at musepila ofte henger seg opp i den der opp/ned scrolleren til høyre og fryser litt rett etter at jeg løser den.

Så det er liksom litt sånne halvbagateller på en måte.

Problemet er at jeg fikk rotet vekk norton antivirus under disse greiene, og den tror jeg bare kan lastes ned en gang til, for det fikk jeg nylig mail om da jeg spurte(de hadde gjort den klar for de forrige rundene var oppbrukt).

Så jeg regner helst med å reinnstallere,og gjøre det etterpå, slik at jeg ikke mister den muligheten.

Men hvis noen skulle vite om hva som er er galt, og om det kan fixes, så er jo det å foretrekke.

Så jeg ville høre også her, hvis noen skulle ha peiling?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

2: hver gang jeg starter maskinen, legger det seg to temp. filer i windows av denne typen:

ffc046df_{22AC83E0-8C72-11D6-8AAF-00024407A103}

Akkurat dette har jeg også sett på maskina til en kamerat. Skulle gjerne visst hva som gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...