Gå til innhold

Mangler systemfil etter uferdig installasjon

Anbefalte innlegg

:ermm:

Når jeg starter maskinen min på nytt får jeg beskjed om at jeg mangler en en systemfil i windows " windows\system 32\config\system"

Dette var høyst upassende siden jeg ikke har noen mulighet til og overføre programmene eller innholdet. Jeg trenger et tips til hvordan erstatte denne filen uten og slette innholdet eller xp. Det må finnes en recovery mulighet eller? Jeg har prøvd og sette inn xp install cd og prøvde revovery men uten hell. Idé`?

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjørte recovery konsollet? Prøv heller en reperasjon av installasjoen din. Du starter bare Win'XP installasjonen som du gjorde i posten over og hopper over recoveryvalget. Når lisensavtalen er akseptert så søker installasjonen etter tidligere Windows installasjoner, dersom den finner en så velg R for å reparere den.

Litt usikker om den vil finne en installasjon dersom du får den systemfeilen der, men prøv dette først så får vi se...

Lenke til kommentar

systemreprasjon er (etter hva jeg har erfart) slik at den legger til systemfilene på nytt igjen. jeg TROR at den vil reparere Windows slik at Windows vil starte igjen. det jeg ville anbefalt deg er å få reparert Windows så fort som mulig. partisjonert disken din og lagt alt av ting som er viktig for deg over på den andre partisjonen. så formaterer du maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...