Telesaint Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Jeg er på randen av galskap og aner ikke hvor jeg skal henvende meg, derfor må jeg bare få det ut her: Utfordringen (var ikke det politisk korrekt ?) min er som følger: Jeg skal rippe 700 Cd'er til pc'en min Hver cd skal få sin egen mappe Hver mappe skal få coveret til cden på mappen (Egenskaper, Tilpass, Velg Bilde) Nå har jeg gjort dette med ca 150 cder........OG følgende skjer: Det coveret jeg legger inn i mappen for Macy Gray, dukket opp på en mappe i "Mine Bilder" hvor jeg har alle bildene mine lagret. Flere av mappene i "Mine Bilder" får andre cover lagt til seg OG NOEN AV DEM ER HELT J å få bort. Når jeg så fjerner bildet på mappen i "Mine Bilder", forsvinner det også på mappen "Macy Gray".....Dette skal jo ikke skje, det virker som om XP tror mappene SOM LIGGER HELT FORSKJELLIGE PLASSER PÅ HARDDISKEN er IDENTISKE. Jeg vil bare ha ET cover på EN mappe og jeg vil ikke at XP skal forandre noe....HVORFOR I H GÅR IKKE DETTE? En annen ting: Når jeg endrer på visningen på mappene, skjer samme underlige endring. Jeg vil se bildene i mappen under "Mine Bilder" som miniatyrbilder og sangene i "Macry Gray" som liste. Men forndrer jeg det en plass, endrer det seg på den andre. Kom med noen lure spørsmål hvis dere vil vite mer, men for guds skyld HJELP meg.... dette får meg til å ønske jeg hadde Mac istedetfor. Endret 26. mars 2005 av Telesaint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå