LWSR54 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har en athlon 2500 xp på en abit NF 7 HK har satt opp multiplier fra 11 x166 til 10,5 x 180 og nå booter ikke windows ...første gang jeg prøver meg på det (sønnen sin maskin ) må jeg setter opp cpu strøm også ? har 2x 512 OZC ram og chillinovation 510 watt PSU....noen som kan hjelpe ?? leste i en annen forum at noen satte cpuen til 10,5 x 195,5 uten problemer...hos meg stoppet maskinen etter vel 20 minuter med en cpu temperatur på 67C` kun svar fra folk som har peil ..tusen takk Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 så du var i windows i 20 minutter for deretter å ikke komme inn igjen? Bare satte du den opp i fsb180 eller økte du gradvis? å bare "sette den opp" kan medføre problemer. Les forresten sticky posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800&st=40 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis du overhodet ikke får start - Ta ut batteriet på hovedkortet (ser ut som et klokkebatteri, bare litt større), vent noen minutter og sett det inn igjen, da resetter du CMOS og maskinen vil starte så lenge noe ikke har blitt skadd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå