Gå til innhold

Trenger hjelp med PunkBuster til bf1942!

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med å installere funkbuster på battlefield 1942. :blush:

Noen som gidder å guide meg? :) Er litt usikker på hva jeg skal trykke på. :blush::blush:

Det jeg mekka var Punkbuster-->(Latest PB Versions) bf.1942---->Software Updates: Download. så er jeg usikker!!??

Noen som gidder å hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=26/03/2005 : 23:12] Har du installert PB separat?

PB følger med den nyeste patchen til BF1942, og den installeres enkelt uten at du må ta noen avanserte "valgt". :)

Jeg har den nyeste patchen. 1.6 elns. Det har kommet en ny Update til PB. Det som er prob... :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC,26/03/2005 : 23:12] Har du installert PB separat?

PB følger med den nyeste patchen til BF1942, og den installeres enkelt uten at du må ta noen avanserte "valgt". :)

Jeg har den nyeste patchen. 1.6 elns. Det har kommet en ny Update til PB. Det som er prob... :thumbup:

Nei, den nyeste BF patchen er 1.61.

1.6 er en full patch, mens 1.61 er en incremental patch (en liten en, som krever 1.6 installert).

Det kan jo hende at 1.61 oppdaterer PB.

Jeg (og ingen jeg kjenner) har noen gang trengt å laste ned PB separat (til noe spill). Det følger med i oppdateringene.

Så det kan jo hende at du bare har oppdatert til 1.6 da. :)

Lenke til kommentar

Punkbuster oppdateres hele tiden, uavhengig av pacther til BF.

Hvis PB ikke klarer å oppdatere seg selv når du er online, må du laste ned siste versjon manuelt fra hjemmesiden til PB.

Dette er dessverre ett ganske vanlig problem i BF1942, måtte gjøre det selv en dag da Punkbuster plutselig begynte å kicke meg ("kicked for 2 minutes trying to update PB").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...