MacGyver Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Eg skal bu på hybel til høsten, og hybelverten min fortalde om at det ligger ein kabel rett oppom huset som brukes til kabeltv. Problemet er at huset eg skal bu i ikke er påkobla Er det noen som vet hva det koster å bli kobla på, eventuelle månedsavgifter osv. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Kommer helt an på hvor du er. Det er din lokale kabelleverandør som bestemmer prisen. Her (i Eidsvoll) koster det ca kr 3000,- å koble seg på og ca kr 1800,- i året. Jeg personlig brukte de tusenlappene i eget parabolanlegg og fikk ca 400 ekstra kanaler med på kjøpet :smile: Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 400 kanaler. Bare asiatiske da eller slik som Canal Digital, Tv3 osv. Pirat????? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Neida, ca 100 er Canal Digital og Viasat. Og nesten 100 andre er engelske og tyske kanaler. Så er det ca 100 italienske og franske og til sist ca 100 arabiske og andre rare greier. Nå har jeg riktignok en parabol med 4 hoder og en god tuner, men med en standard Canal Digital eller Viasat pakke får du vel mellom 50 og 100 kanaler tror jeg. Sjekk ut http://www.lyngsat.com for informasjon om dette. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Selv om du får kabel betyr ikke det at du kan få kabel internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå