graks Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 broren min skal ha seg kraftigere prosessor i pc sin,og jeg har funnet ut at han har socket 478 celeron 2,6ghz.men jeg har ikke data på pc på om hovedkortet hannes støtter 800mhz fsb. fant ut disse dataene men et program som viste dataene på pc hans. han kjøpte pc på elkjøp for 6 måneder siden. Bus bredde 64-bit Effektiv klokkehastighet 400 MHz Virkelig klokkehastighet 100 MHz (QDR) Båndbredde 3200 MB/s kan broren min bruke p4 prosessor med 800mhz fsb? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Han kan men han vil ikke få like bra ytelse hvis hovedkortet støttet 800FSB. Den kjører da på 400FSB. Endret 26. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
graks Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 rart at skal man ha bedre ytelse må man kjøpe nytt hovedkort.maskinen er jo bare 6 måneder gammel. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) rart at skal man ha bedre ytelse må man kjøpe nytt hovedkort.maskinen er jo bare 6 måneder gammel. Har ikke noe med "hvor ny" den er,bare spesifikasjonene. Lages jo ennå kort som ikke yter like bra som high-end. ___ EDIT: 6 måneder er urgammelt når det gjelder data Endret 26. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 rart at skal man ha bedre ytelse må man kjøpe nytt hovedkort.maskinen er jo bare 6 måneder gammel. Rart nei, han kjøpte en billig pc kan eg tenke meg, eller hva? Poenget mitt er at min pc er nå 2 år i juli, kjøpte meg ett hovedkort som var dyrt i 03. Min pc kjører eg i dag en P4 3.2/800 prescott(max 3.4) 478 sokkel. Det har med brikkesettet om hva hans pc kan kjøre, last ned Lavalys - EVEREST Home Edition. Med det installert kan du finne ut hva han har på maskinen sin. Skjekk også hjemesidene til pc merket hans, det kan være at en bios oppdatering legger til støtte for større prosessorer. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hør med der du kjøpte pc'en. Men tror ikke den støtter fsb 800. Nissen GTR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå