TigerBlack Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Var en tur i fredrikstad igjen og utafor gamlebyen satt denne måka å så på utsikten over Glomma. Canon 300D, 200ISO, F5.6 1/200, 300MM og PS Har laget to versjoner av bildet,men er ikke sikker på hvem som er best. Lenke til kommentar
DarkShadawg Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg syns versjon 1 var best, virker en del skarpere og er mer oversiktelig. På versjon 2 får man på en måte lyst til å se hva som er under.. Men jeg har null peiling på nærmest alt som har med foto å gjøre, bare interesserer meg for det Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg likte best bilde 2. Nå er ikke jeg noen ekspert da, men jeg følte at måken kom mer i fokus på bilde nr 2 enn på bilde nr 1, for der er det først jeg legger merke til stolpen. Men det er min mening Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) mhm, bilde en var best syynes jeg bildet blir mer spennende med de tauene og sånn. Edit: vet ikke om du tok bildet skjeivt eller om det er pålen, men det ødla litt synes jeg :/ Endret 19. april 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Liker absolutt bilde én best. Tauverket konkurrerer med måken om oppmerksomhet, men det gjør bildet mye mer interessant. Blåfargen i tauet står også veldig bra til blåfargen på sjøen i bakgrunnen. Men jeg kunne tenkt meg en komposisjon som ikke var så midstilt horisontalt. Et 'halvt bilde' med sjø foran måken i tillegg, så hadde bildet blitt hevet enda noen hakk etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå