mirene Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har et MSI KT8 NEO2 hovedkort (939) Jeg har og et Sapphire X800XT PE skjermkort. Saken er at det hender,rett som det er at maskinen bare restarter seg. Når maskinen så starter opp,og kommer inn i Windows,så får jeg meldingen om at Windows er rettet opp etter en alvorlig feil. Og "Microsoft Online Crash Analysis - respons" gir denne meldingen. "Error Caused by Graphics Device Driver" Error Message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078) Har prøvd å reinstalere bådse med ATIs offisielle skjermdrivere.Og med de som ligger på Liveuppdaten til MSI. Men det samme skjer igjen...og igjen. Noen ganger kan maskinen virke fint i flere timer..og noen ganger i 30 minutter. Har Windows XP med SP2 og alle oppdateringene til Hovedkortet. Noen som hvet hva dette kommer av ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 ser denne side, kanskje er den til noen hjelp: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q293078 lykke til ps. etter min erfaring er oppdatere driveren via MSI live-update ikke alltid så vellykket ! Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det er ikke sikkert at MSI har den seneste driveren liggende. Prøv å gå ut på grafikkproducentens hjemmeside og hente den der. Så er du sikker på å få den nyeste. Håper det hjelper. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå