NightWolfie Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Da var siden oppe og går på en flunkende ny server. Vennligst ikke flytt denne fra denne kategorien da dette gjelder spill, Halo 2 osv. Vi jobber med forumet. Du kan skrive inn fordet selv om det er ingen kategorier for øyeblikket. Noen/en del ting gjenstår å fikse men den funker! Vi har også minsket "den store onde filen" fra 8 til 4.5 mb. Den nye adressen er www.vikingslayers.com Lenke til kommentar
Azton Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tror kanskje denne passer bedre under spill, eller web. Hva er egentlig meningen med posten? Personlig syntes jeg ikke det var en så alt for bra side. Jeg kom liksom til der med den "store onde filen", hvor jeg trykket, og fikk spørsmål om å laste ned en svf fil. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Arghh! Irriterende! Det er så slitsomt at det varierer fra nettleser til nettleser. Du må slette cachen din for at det skal gå, eller som må du bare vente litt og prøve igjen.. det måtte jeg ivertfall... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 det virket sånn halvsveis med IE, men ikke sjangs i Opera Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Funker fint med FireFox! @ Nattulv: Det holder å poste det et sted, og gjerne under rikstig kategori. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hva i alle dager har dette med hardware å gjøre å reklamere for spillklanen sin er vel ikke helt på sin plass i et hw forum dette bør flyttes til forumet for spill hvis ikke den strider mot retningslinjene der også Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tror ikke det er lov til å reklamere for andre forum (mener jeg har sett det blitt slått ned på tidligere). Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 det er forresten ikke et forum Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Stengt. Reklamering for annet nettsted/forum + feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg