Corwin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 skal ha konfirmasjon, og dermed ønsker jeg å kjøpe ny pc.har satt sammen en fra dell, men jeg vil VELDIG gjerne ha noen tips om den er god nok til spill en tid fremover. TAR IMOT ALT AV TIPS!!!!! ønsker å ha prisen litt under 15000 kr. Lurer på om pentium 4 prosessoren er god nok og sånn. takk på forhånd Det er en dell xps - Prosessor Intel® Pentium® 4 prosessor med HT-teknologi 640 (3.20GHz, 2MB cache, 800MHz FSB) - Microsoft Operativ System Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2 (engelsk) -Minne 1024MB PC-4200 Dual Channel DDR2 533MHz [2x512] -Grafikk-kort 256MB ATI Radeon X850XT Platinumum -Harddisk 160GB (7200rpm) SATA harddisk med 8MB DataBurst™ -Diskettstasjon 3,5'' 1.44MB disk drive -Modem ingen modem -Optiske enheter 16x DVD-ROM og 48x/32x/48x CD-RW -Lydkort Soundblaster Audigy 2 ZS 7.1 lydkort -Garanti Oppgraderinger 1 års neste arbeidsdag (NBD) -DellMedia Expierence Dell™ Media Experience 3.0 Basic Totalt beløp: 12.630,00 kr tror dere må lære dere å trykke på oppdater pris på dell.no jeg satte opp det samme oppsettet som trådstarter(3.2ghz xt 850pe dvd-brenner og 17" lcd) og tok support til ned til 1 års neste arbeidsdag deretter trykte jeg på OPPDATER PRIS og prisen ble vitterlit 17800 så konfigurerte jeg en pc på komplett med amd 3200 og ellers samme specs(ja jeg huska tilogmed å legge til lydkort) 13533 så kan noen si at suppoten til dell er verdt så så mye penger... men dell er jo noen sleipe djevler som legger på døra support det første året... det første året er det ikke mye trøbbel.. trøbbel starter når maskina har stått å samla støv lenge og det er gjerne etter et år... min konklusjon er at dell spekulerer i garantien og dessuten er mye dyrere,,, OPPDATER iallfall pris før dere sammenligner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå