frydenlund Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Cpuen henger fast i Kjøleren og Jeg får den ikke av Hva gjør jeg ? Haster ! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) er cpu'en fortsatt i hovedkortet? prøv å vri på kjøleren... hvis begge deler er ute av kabinettet pleier det å funke dritbra å bare vri på cpu'en og samtidig dra den i retning kjøler-kanten Endret 26. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 rekner med CPU henger fast i HK, og fast i kjøleren p.g.a pastaen.... Prøvd forsiktig å "vippe" den opp i ett hjørne...den pleier å løsne da..! ketchez Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Bruk hårføner og rett lufta mot undersiden av blokka mens du lirker litt av og til Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 gjelder å være forsiktig.... alle gangene jeg har tatt av kjølern så har cpu'en blitt røsket med fra hk, uten å ha blitt "låst opp" etter å ha løfta spaken ved siden av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå