akristina92 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bwahahahah! Sykt bra! :!: Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men... Han som har tatt det bildet må jo være nerd også.. "SE !! EN ORDENTLIG BLONDINE!!! *KNIPS* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men... Han som har tatt det bildet må jo være nerd også.. "SE !! EN ORDENTLIG BLONDINE!!! *KNIPS* Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hun har kjæreste, så jeg tviler på at hun er spesielt interessert i noen av de som står i køen. For øvrig viste jeg en litt annen versjon til en kamerat, som viste det videre til kjæresten hennes, så hun får nok se bildet selv før eller siden Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hun har kjæreste, så jeg tviler på at hun er spesielt interessert i noen av de som står i køen. For øvrig viste jeg en litt annen versjon til en kamerat, som viste det videre til kjæresten hennes, så hun får nok se bildet selv før eller siden annen versjon? hvordan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå