P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Lurer på hvordan det var for hun Masse nerder som står å glor på *flire litt* Tror ikke jeg hadde hatt noe imot om en flokk jenter hadde stått å sett beundrende på meg Hadde du hatt noe imot det vist jenta var stygg Ikke jenta, men jenter, altså flertall! På bildet ser vi ca 14 stk som stirrer på eller mot dama og det skal mye til at hun ikke kunne tenkt seg i det minste en av de hvis hun hadde møtt dem under andre forhold! Og det hadde sikkert vært minst en blant 14 damer jeg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) er det bare meg eller ser alle folka på noe anna enn hu jenta, som er i samme retning? som hva? hmmm, vet ikke jeg.. ser bare ikke ut som at de ser rett på hu... Ser i allefall ut som noen stirrer på kamera mannen... jepp, tror nok det ja..... edit: løsningen er nok at kamera"mannen" er en dame!!!! Endret 26. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 HAHA :!: alle står å glor på henne Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 er det bare meg eller ser alle folka på noe anna enn hu jenta, som er i samme retning? som hva? hmmm, vet ikke jeg.. ser bare ikke ut som at de ser rett på hu... Ser i allefall ut som noen stirrer på kamera mannen... jepp, tror nok det ja..... edit: løsningen er nok at kamera"mannen" er en dame!!!! Mulig. Enten det, eller så stirrer de misunnelig på han ene som var så heldig å få et bilde av henne. Uansett veldig artig bilde. :!: Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bra bilde Men samtidig tror jeg egentlig ikke at man trenger å være nerd for å snu seg etter hun der. Var ganske strøken egentlig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sant det ja, men blir liksom noe helt annet når det er en hel flokk der tilnærmet lik alle snur seg etter henne. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe, kongebilde! Finnes det flere lignende bilder? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ser ut som den konsentrasjonsleiren med stakkars mennesker som stirrer ut på de som vandrer forbi. ...og de stirrer nok på jenta ja. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er det værste :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Haha nesten som caged animals som ser på et stk kjøttbit eller noe. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) btw: det var nesten 600 jenter på TG i år. Over 10% Endret 28. mars 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå