pcmannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Se her! Er dette et ekte bZerk kabinett, er jeg julenissen! bZerk ser IKKE sånn ut! Blir gretten når jeg ser sånt! Det der ligner heller på et Raidmax kabinett, med en litt modda dør. Sier ikke at Raidmax er stygt, men litt feil å skrive bZerk, da det virkelig ikke er bZerk.. Noen innspill? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 er vel bzerk som har kopiert raidmax da? Jeg ser overhodet ikke på det som unaturlig at det der kan være bZerk.. det likner kanskje ikke på de forrige, men de må da ha lov til å utvikle litt og utvide målgruppen litt? spiller det noen rolle egentlig? poenget er vel at du ikke kjøper det, og så kan de som vil ha det kjøpe det. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) HAHAHA... det ER et Raidmax med modda dør... ENESTE forskjellen er at Raidmax har en Z i frontdøra istenden for bZerk merket. :!: unnskyld uttrykket, men det der..det var jævlig latterlig! :!: :!: ÅRETS RIPOFF!! Endret 26. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 bZerk og Mist er det Microplex som står for. De modder bare andres! Men den Raidmax'n der var litt grov altså! Uansett så er det sånn i kabinettverden at mange etterligner andre.. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hehe... Jaja. Men litt offtopic. Er Microplex et internasjonalt konsern? Siden de står for bZerk, og Mist. Og bZerk ihvertfall, Mist vet jeg ikke, blir produsert i Amerika + at det heter Microplex NORGE Bare lurer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Om bedriften Firmaet ble etablert i 1995 under navnet Sarpsborg Engineering AS. Vi skiftet i mai 2000 navn til Microplex Norge AS som bedre reflekterer firmaets nye hovedvirkeområde. Vi holder til i Sarpsborg, Østfold og er et Internett basert firma som har fokusert på kvalitetsprodukter innenfor produktkategoriene vifter, CPU-kjølere, kabinetter, strømforsyninger samt støydempende produkter til PC. Vår filosofi er at vi skal levere kvalitetsprodukter til sluttbruker med færrest mulig fordyrende mellomledd. Vi kjøper inn de fleste produkter direkte fra produsent. Vi har siden vi startet med PC-hardware i januar 2000 opplevd en rask vekst og har innenfor vår nisje vokst til å bli en av de største aktørene på det norske markedet. Vi hadde i år 2003 en omsetning på NOK 26.4 mill. eks.mva. Er altså ikke internasjonalt.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 det er jo helt likt jo, OMG!! trodde aldrig noen skulle synke så langt ned at de kopierte Raidmax(!) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Alt de "lager" er jo kopier og sammensetninger da..! Ble ikke så altfor overaska egentlig.. Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg er helt sikker på at dette er laget på lisens eller noe. Tror ikke de driver på med noe ulovlig her. Kan jo hende at kanskje Raidmax har kjøpt sitt design fra f.eks Chenming (de som lager grunnmodellen). Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Men det er jo ikke noe nytt. bZerk kopierte jo også Aspire sin stømforsyning, men de fleste tror derimot at det er bZerk sitt design. Jeg tør derimot å vedde på at dette er avtalt spill... Aspire 500W bZerk 500W Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Noen andre som synest at disse lignet? bZerk AeroCool Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bare topphåndtaket da.. Har sett mange som bruker samme designet på det! Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Nei! Det eneste som ligner på disse er det superpraktiske håndtaket på toppen.. En kamerat av meg hadde det Aero toweret, og jeg har bZerk toweret og de er overhodet ikke like.. EDIT: Våre alles venn, LEIF! Endret 27. mars 2005 av pcmannen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) er så typisk. bare se her. dette er jo helt likt som raidmax sitt. Endret 29. mars 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 DÆVEN, den var grov!!! PreMod? Herregud.. Skulle likt å visst hvor mye det kosta gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå