Gå til innhold

bZerk meg i rævva

Anbefalte innlegg

Se her!

Er dette et ekte bZerk kabinett, er jeg julenissen!

bZerk ser IKKE sånn ut! Blir gretten når jeg ser sånt! :mad:

Det der ligner heller på et Raidmax kabinett, med en litt modda dør.

Sier ikke at Raidmax er stygt, men litt feil å skrive bZerk, da det virkelig ikke er bZerk..

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel bzerk som har kopiert raidmax da?

Jeg ser overhodet ikke på det som unaturlig at det der kan være bZerk.. det likner kanskje ikke på de forrige, men de må da ha lov til å utvikle litt og utvide målgruppen litt?

spiller det noen rolle egentlig? poenget er vel at du ikke kjøper det, og så kan de som vil ha det kjøpe det.

Lenke til kommentar

Om bedriften

Firmaet ble etablert i 1995 under navnet Sarpsborg Engineering AS. Vi skiftet i mai 2000 navn til Microplex Norge AS som bedre reflekterer firmaets nye hovedvirkeområde.

Vi holder til i Sarpsborg, Østfold og er et Internett basert firma som har fokusert på kvalitetsprodukter innenfor produktkategoriene vifter, CPU-kjølere, kabinetter, strømforsyninger samt støydempende produkter til PC.

Vår filosofi er at vi skal levere kvalitetsprodukter til sluttbruker med færrest mulig fordyrende mellomledd. Vi kjøper inn de fleste produkter direkte fra produsent.

Vi har siden vi startet med PC-hardware i januar 2000 opplevd en rask vekst og har innenfor vår nisje vokst til å bli en av de største aktørene på det norske markedet.

Vi hadde i år 2003 en omsetning på NOK 26.4 mill. eks.mva.

Er altså ikke internasjonalt.. :)

Lenke til kommentar

Nei!

Det eneste som ligner på disse er det superpraktiske håndtaket på toppen..

En kamerat av meg hadde det Aero toweret, og jeg har bZerk toweret og de er overhodet ikke like.. :nei:

EDIT: Våre alles venn, LEIF!

Endret av pcmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...