Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg vet at Nokia 6630 har 3G, men kamera er plassert bak, så har den videotelefoni? Og at den kan motta og sende video direkte, og ikke bare se andre. Takker for svar Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Den kan ihvertfall motta videotelefoni. Om den kan sende det kamera bak tar opp vet jeg ikke, men fullt mulig. For å få ordentlig videotelefoni-støtte må du kjøpte en docking-stasjon. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Docking-stasjon? Hva skal du med den og videotelefoni da? Må du koble deg opp mot pcen og se det der, er det det du mener? Tror nemlig ikke den hjelper noe særlig ellers Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Docking-stasjonen kobles ikke til PC for å la personen bruke videosamtale nei. http://www.nokia.com/nokia/0,,58860,00.html Slik ser den ut: Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Du kan motta og ringe videoanrop, og den sender videoen fra kameraet som er på baksiden av telefonen, dvs. personen ser ikke fjeset ditt, dog hvis du ikke snur kameraet mot fjeset, men da ser ikke du skjermen. Nokia har laget en videotelefon dockingstasjon til 6630, som du kan sette telefonen nedi, som har et kamera som filmer fjeset ditt. Altså: 6630 støtter videotelefoni fullt ut, bare at den du snakker med ser fra kameraet bak på telefonen. Video-dockingstasjonen: EDIT: Du kom akkuratt før meg arehei. Endret 26. mars 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du kan, men det er vel heller nyttesløs med mindre du bruker Nokia videostand eller et speil Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du kan, men det er vel heller nyttesløs med mindre du bruker Nokia videostand eller et speil Hehe, kan jo være greit for den du snakker med å ikke se deg rett opp i nesa, fremfor å se omgivelsene dine. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du kan, men det er vel heller nyttesløs med mindre du bruker Nokia videostand eller et speil Hehe, kan jo være greit for den du snakker med å ikke se deg rett opp i nesa, fremfor å se omgivelsene dine. Helt enig Har en 6630 selv og det fungerer utmerket for videotelefoni selv om kameraet er på baksiden Jeg snur bare kameraet når de jeg snakker med vil se fjeset mitt, men det er skjeldent jeg trenger det for de synes det er mer innteresant å se på omgivelsene der jeg er enn å se opp i nesa mi . Så for min del er det ikke nødvendig med dokkingstasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå