Gå til innhold

Har N 6630 videotelefoni?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan motta og ringe videoanrop, og den sender videoen fra kameraet som er på baksiden av telefonen, dvs. personen ser ikke fjeset ditt, dog hvis du ikke snur kameraet mot fjeset, men da ser ikke du skjermen.

Nokia har laget en videotelefon dockingstasjon til 6630, som du kan sette telefonen nedi, som har et kamera som filmer fjeset ditt.

Altså: 6630 støtter videotelefoni fullt ut, bare at den du snakker med ser fra kameraet bak på telefonen.

Video-dockingstasjonen:

1153115_enh_im.jpg

EDIT: Du kom akkuratt før meg arehei.

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar
Du kan, men det er vel heller nyttesløs med mindre du bruker Nokia videostand eller et speil ;)

Hehe, kan jo være greit for den du snakker med å ikke se deg rett opp i nesa, fremfor å se omgivelsene dine. :)

Helt enig :yes: Har en 6630 selv og det fungerer utmerket for videotelefoni selv om kameraet er på baksiden ;) Jeg snur bare kameraet når de jeg snakker med vil se fjeset mitt, men det er skjeldent jeg trenger det for de synes det er mer innteresant å se på omgivelsene der jeg er enn å se opp i nesa mi :D. Så for min del er det ikke nødvendig med dokkingstasjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...