Blackster Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei, har nettopp formattert maskinen min, og så har jeg pakket vekk cd'ene til usb portene og lyden. dette gjør at jeg får hverken usb-portene til å funke eller lyd. det er et MSI K7T-266 PRO2 hovedkort med Raid, ja jeg vet at det er ganske gammelt men likevel dette er bare en reservemaskin. vet noen om det er et sted jeg kan laste ned disse "driverne" jeg prøvde meg på hjemmesiden deres....men forsto ikke så altfor mye av hva jeg skal laste ned takk for all hjelp Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 http://www.msi.com.tw/program/support/driv...p?UID=98&kind=1 der finner du Chipset drivere som inneholder USB porter osv. Og lydkort drivere.. Mulig du finner nyere drivere på via sine sider kanskje... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hei Takk for hjelp. men jeg fortsatt ikke USB 2.0 portene til å funke, må jeg oppdatere bios??? Jeg fant ingen drivere til XP for 2.0 portene, jeg har eget pci kort med USB 2.0 porter. jeg skjønner iingenting jeg Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde samme problemet med et abit nf7-s v2 hk. Fikk bare ikke de forbaskede usb portene til å fungere. De fikk strøm ut, men ingenting blei oppdaga på de, irriterende. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 USB 2 legg inn win SP1 eller 2 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvis du har et eget pci kort med usb porter trenger du vel drivere til det også.. hva slags kort er det? du skrev ikke noe om pci kort i første post, så jeg regnet med at det var usbene på hovedkortet du snakket om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå