Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg sitter vedisden av CFD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ble jeg gjenkjent? Så koselig! Jeg er den som sitter øverst helt til venstre ved rekkverket Jeg var litt i tvil faktisk, men du gikk forbi meg et par ganger på TG og jeg, med min supah hukommelse husket deg igjen fra RPP. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Et lite utkast: cyberho CFD fredrikrb SteffyBoy bakemesterharepus wh1te [r]endre Musty Dvergiske Kaffebord Equerm ReWinD Citric Gamer-Guru MagE NeoRag Cazio TLZ clvn An.Skaal danielsn Thompzen kennethdammyr joda_321 Blib King_Mephisto It's me Backslash SwEEt^AmbEr Hvorfor er fargene på ditt bilde "rødere"? Syns det var et fint bilde, synd vi ikke har navnene til alle på det. Tror nesten jeg må printe ut når den endelige versjonen er ferdig, å henge det på veggen Mye bedre minner fra dette en visse klassebilder ^^ Edit: fatal skrivefeil Endret 27. mars 2005 av citric Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor er fargene på ditt bilde "rødere"? Fordi jeg gjorde det litt varmere. Bare si i fra hvis det er for rødt. Kan hende skjermen min ikke er riktig kalibrert. Kjører da sRGB, men kan hende det ser veldig annerledes ut på deres skjermer. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ble jeg gjenkjent? Så koselig! Jeg er den som sitter øverst helt til venstre ved rekkverket Jeg var litt i tvil faktisk, men du gikk forbi meg et par ganger på TG og jeg, med min supah hukommelse husket deg igjen fra RPP. Aha Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 4 stykker med NTNU t-shirts? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 4 stykker med NTNU t-shirts? lurte jeg og på.. særlig med tanke på at de ikke så så veldig gamle ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 4 stykker med NTNU t-shirts? lurte jeg og på.. særlig med tanke på at de ikke så så veldig gamle ut Alle fikk en i beautybagen på TG Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 4 stykker med NTNU t-shirts? lurte jeg og på.. særlig med tanke på at de ikke så så veldig gamle ut Alle fikk en i beautybagen på TG skjønte det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kjekk sveis bakerst til venstre. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sexy meg ble bare med på det første bilde:( glemte bilde nr2.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Bra bilde Endret 28. mars 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Håper ikke fnoen tar seg nær av det eller er lettpåvirkerlige. Er bare ment som en dårlig spøk: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå gjenstår det bare å finne ut hvem de siste folka er Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Håper ikke fnoen tar seg nær av det eller er lettpåvirkerlige. Er bare ment som en dårlig spøk: haha.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et lite utkast: http://gandrussen.net/hwg.jpg cyberho CFD fredrikrb SteffyBoy bakemesterharepus wh1te [r]endre Musty Dvergiske Kaffebord Equerm ReWinD Citric Gamer-Guru MagE NeoRag Cazio TLZ clvn An.Skaal danielsn Thompzen kennethdammyr joda_321 Blib King_Mephisto It's me Backslash SwEEt^AmbEr Ble jeg gjenkjent? Så koselig! Jeg er den som sitter øverst helt til venstre ved rekkverket jeg er han som sitter foran wh1te med rød genser. kameraten min som sitter til venstre for meg kaller seg "theddy" Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Håper ikke fnoen tar seg nær av det eller er lettpåvirkerlige. Er bare ment som en dårlig spøk: Vil bare legge til at jeg hadde med meg kam, og viste til enhver tid hvor jeg hadde den. Problemet er bare, at hvis jeg kammer håret blir det mer fluffy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå