gc_beast Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei! Jeg har et radeon 9800 pro powercolor som har en ødelagt vifte. Jeg har hørt at jeg ikke er den eneste som har hatt det problemet. Jeg lurer bare på om dere har noen annbefalinger av stillegående vifter som kjøler godt? Takker for svar! -Simon Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 AtI Cooler http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSATI1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Denne Har den selv, er stillere og kjøler mye bedre. Edit: Pokker for sein... Endret 26. mars 2005 av Manx Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Tusen takk for svar! Skal bestille med engang! God påske -Simon Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Et kjapt spørsmål... Hvordan tar man av viften som er på kortet? -Simon Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Man bruker en tang, klyper sammen mothakene på plastikkfestene bak, og fjerner selve ribba. Kjapt og relativt enkelt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) med en spiss tang, bare å klemme sammen. Legg merke til at ATI Silenceren som er nevnt her stikker 3-4 cm utenfor kortet, så pass på at du har nok plass. Vil heller anbefale Zalman sin. Finnes også i ALCU versjon som er 30,- billigere. Den er enda stillere enn Arctic Cooler sin og tar mindre plass. Det er også mye bedre finish på den. Har brukt begge, og laget en liten test/sammenligning. EDIT: fordelen med zalman sin er at du ikke trenger å kappe bort noe av kjøleren, slik noen skjermkort må for å få den til å passe. En annen ting er at den passer også Nvidia kort, hvis du skulle bytte ditt neste gang. Arctic sin må spesiallages til hvert enkelt type kort. Endret 26. mars 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
underground Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5619 Denne kjøleren kjøpte jeg til mitt PC9800PRO og den kjøler veldig bra og bråker ikke i det hele tatt. Hadde litt problemer med og få av min gamle kjøleribbe. det endte med at jeg klippet av festene under kortet og trykket ut låsepinnene nedenfra. Funka veldig dårlig for meg og dra de opp ovenfra. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du er intressert har jeg en VGA silencer som satt på et Power Color 9800 pro kort til overs som du kan få for en billig penge. PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå