nokia4life Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei, Jeg har en Fujitsu Siemens Scaleo 400, hovedkort= D1450 CPU= Intel Celeroen. Jeg lurte på hvordan jeg kan sjekke tempraturen på CPU'en? Jeg har lett i hele bios og kan ikke finne noen sted der jeg kan sjekke tempraturen. Har testet mange programmer også, Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du har sjekket alle programmene og ingen av dem viser temperaturen må du nok anskaffe et termometer. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 prøv og finn kategorien "PC Health Status" i bios der står det nok. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hei, Du vet foran ledningen på sensoren så sitter det en litt tykk sensor, hvor skal jeg sette sensoren, for å få mest mulig riktig tempratur? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde en Scaleo en gang i tiden jeg og.. Sikker på at du har prøvd med Everest ? Mener det funket med min da den fremdeles var i live... Det var forresten en AMD Athlon.. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Min er en Celeroen, og har prøvd nesten alt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Sleng inn en temp føler fra microplex! Og hvis du ikke har noe sted på HKet å koble den på så slenger du enkelt å greit inn en temp føler med display! Hvis du er villig til å betale litt mer så følger det med temp føler på mange av viftekontrollene som er å få! Edit: Får vel slutte med ord deling da... Endret 26. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 gikk med everest her ihvertfall. celeron 2,8ghz Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel hovedkortet det står på... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel hovedkortet det står på... Right you are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå