PSV Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei. Det der ligner litt mye på det som jeg skulle lage aller først. Men det var ikke helt likt da... men uansett spiller det ingen rolle siden jeg skal lage ett svart med blå lys inni. Og derfor er det ingen likheter. Kan jo legge ut tegningene mine så får dere vurdere... Nå... ser dere den slående likheten.. PS! Dette var FØR jeg lærte å tegne skikkelig i paint, altså (bare så dere vet det) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Med vannkjøling, mener du pumpe eller blokk, eller fullt sett med blokk,raddis og pumpe? Dette virker X-tremt Samma det egentlig, det som er viktigst er at det blir ett bra og gjennomført prosjekt som du blir fornøyd med Keep up the good modding Endret 26. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Sendte forresten mail til microplex for å spørre om de ville sponse meg med noen griller og fikk dette svaret : Dette er ikke for å være vanskelig eller gnien - vi får simpelthen så mange slike forespørsler pr. dag at vi ble nødt til å bli konsekvente på det. Jeg spurte etter noen viftegriller og han får vannkjøling :rarmodus på: EDIT : Skriveleif... Endret 26. mars 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 En ting som er sikkert er at det aldri blir bedre enn Snekkern sitt, det ønsker jeg meg... (du hører det Snekkern) Men det er det vel alle som gjør.. og som sagt har man ikke fingrene så er det lite man kan gjøre... Hadde vært flott om du kunne sjekket dette Snekkern fordi jeg tviler ''LITT'' på han.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 En ting som er sikkert er at det aldri blir bedre enn Snekkern sitt, det ønsker jeg meg... (du hører det Snekkern) Men det er det vel alle som gjør.. og som sagt har man ikke fingrene så er det lite man kan gjøre... Hadde vært flott om du kunne sjekket dette Snekkern fordi jeg tviler ''LITT'' på han.... Ingenting å sjekke, da jeg vet han ikke har fåt noe hos Microplex , noe forøvrig Per-Stian også bekrefter i sitt innlegg. Dette er ikke for å være vanskelig eller gnien - vi får simpelthen så mange slike forespørsler pr. dag at vi ble nødt til å bli konsekvente på det. Gutten er en "bløff" sannsyneligvis like stor som signaturen hans Vel,vel mange måter å drite seg ut på :!: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kanskje han har kjøpt "sponsorgavene" Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Syns det blir litt suspekt med såpass fete sponsorgaver ja Dog, det ville vært fett Lenke til kommentar
underground Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vis han driver og juger om at han har blitt sponsa så er det jo en sjanse for at han juger på hardwaren sin også. var jo ganske rå saker som stod der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Uansett så skjønner jeg ikke vitsen, får dårlig ytelse av en signatur om så er tilfellet Lenke til kommentar
Zazzie Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Phew... Nårjeg har bygget dette kabinettet, kan Snekker'n bare kaste sitt i søppla... Kabinettet hans suger... Mitt kommer til å bli bedre... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Phew... Nårjeg har bygget dette kabinettet, kan Snekker'n bare kaste sitt i søppla... Kabinettet hans suger... Mitt kommer til å bli bedre... Jeje. Dette er ingen worklog, les Regler for bruk av worklogs. Hvis du har noe å tilføye kan du sende meg en PM. Stenges. Edit: Og du får vennligst kutte ut fjortispjatt av den typen jeg siterte. Endret 28. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg