Gå til innhold

Bygge kabinett ! (ferrari:P)

Anbefalte innlegg

Tenkte bygge mitt eget kabinett. Her er worklogg!

Legger ved tegninger under!

Sponsorer :

Microplex - vannkjøling

Netshop - tastatur/mus

Komplett - 200gb harddisk

Psdata - vifter/griller

MPX - vifter...

Dette skal bli ett Ferrari-kabinett. Ala det som vises på tegningen...

Orker ikke skrive mer, har spilt CS i 6 timer i strekk nå...;)

EDIT : Oj, la ut feil bilde i farta...;)

Bilde : (Vedlegg)

post-132-1111849238_thumb.jpg

Endret av Zazzie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett par ting jeg stusser på.. Hvordan fikk du sponsorer med de tegningene der ? Hvis du viste dem da du spurte da..

Og, hvorfor starte en worklogg UTEN bilder og hvor du ikke "orker å skrive mer utfyllende pga cs" ?

Synes du burde ha startet på byggingen, så vi har noe å se på. Men ditt valg, lykke til

Lenke til kommentar

Stusset lit på den sponsingen der, spesielt fra Microplex.

Dette fordi jeg selv hadde sponsorer og forespurte da også Microplex og svaret fra dem var følgende " Det er ikke for å være gjerrige,men vår politikk er at vi ikke sponser noen som helst og dermed kan vi ikke gjøre unntak nå heller" :hmm::hmm:

Så hvem "bløffer" her :hmm:

Lenke til kommentar

Det ser ut som gutten har penger.

Dette er maskinene hans.

AMD FX-55, 2GB CL2 Minne, ca. 4.2 TB HDD (11x400GB), 6800Ultra i SLI, og 3x NEC ND-3520A, Dell UltraSharp 20'' 20ms i Dual Screen og mer...

Bærbar : Alienware beste oppsett : 3.6GHz, 2GB (2x1GB), Creative SB Audigy 2 ZS for notebooks, 200GB, 2 x 8x Dual Layer, 802.11g SuperG, en 50'' pioneer plasma til ekstra skjerm/fremvisninger

Under TVen : MacMini : 1.42GHz, 1GB RAM, 80GB HDD, 802.11g SuperG, Bluetooth +++

Lykke til, kommer til å følge med her ja.

Det må jo bli en rå pc. :no: .

Endret av Jar-jar
Lenke til kommentar

Dette er maskinene hans.

AMD FX-55, 2GB CL2 Minne, ca. 4.2 TB HDD (11x400GB), 6800Ultra i SLI, og 3x NEC ND-3520A, Dell UltraSharp 20'' 20ms i Dual Screen og mer...

Bærbar : Alienware beste oppsett : 3.6GHz, 2GB (2x1GB), Creative SB Audigy 2 ZS for notebooks, 200GB, 2 x 8x Dual Layer, 802.11g SuperG, en 50'' pioneer plasma til ekstra skjerm/fremvisninger

Under TVen : MacMini : 1.42GHz, 1GB RAM, 80GB HDD, 802.11g SuperG, Bluetooth +++

Det må jo bli en rå pc.

Vel,nå er det ikke penger som avgjør hvor bra det blir men hvor fingernem du er,med mindre en skal leie hjelp da :)

Lenke til kommentar

Dette er maskinene hans.

Det må jo bli en rå pc.

Kos fikk du vite om HW hans?

Lenke til kommentar

står visst i signaturen.

Men jeg søkte for en tid tilbake for sponsing av prosjekt. Da fikk jeg svar at "vi får like forespørsler flere ganger hver dag og må derfor si nei" eller noe lignende. Virker veldig rart, men har man en god dag og en godt begrunnet mail så :)

Lenke til kommentar
står visst i signaturen.

Men jeg søkte for en tid tilbake for sponsing av prosjekt. Da fikk jeg svar at "vi får like forespørsler flere ganger hver dag og må derfor si nei" eller noe lignende. Virker veldig rart, men har man en god dag og en godt begrunnet mail så :)

Vel om jeg gidder så kan jeg få det bekreftet fra de fleste av disse butikkene om han ble sponsa eller ei :)

Har temmelig gode kontakter som har 100% oversikt over dette :)

Men som sagt tidligere så stusset jeg spesielt over den fra Microplex, ikke for å si noe galt om dem men siden de selv sier at de konsekvent aviser all form for sponsing :hmm:

Lenke til kommentar

er vel egentlig ikke noen tvil om at dette er en form for spøk, lite morsom sådan. Etter å ha sett på profilen virker det som en lite seriøs type vi har med å gjøre. Og når han lager en post som denne kan jeg vil ikke si jeg blir imponert. Men hvis du kunne tatt en liten mailerunde for bare å få bekreftet dette ville det vært fint Snekker`n =)

Lenke til kommentar

Vel,nå er det ikke penger som avgjør hvor bra det blir men hvor fingernem du er,med mindre en skal leie hjelp da  :)

Nå var innlegget mitt litt ironisk ment da.

Men du har helt rett, har du det ikke i fingrene så kan du ha så mye penger du ønsker og ikke få det til.

Har også en liten mistanke at dette er en som skal "brife litt"

Feil sted å gjøre sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...