Passasjer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei. Det har seg slik at når jeg avslutter noen spill, kommer det med en gang en blåskjerm. Rekker ikke å lese hva som står før den restarter. Spill dette skjer i: *Brothers in Arms *Star Wars: Republic Commando *Unreal Tournament 2004 Takker for all hjelp Lenke til kommentar
aetat Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vet ikke hvordan det er med din BIOS, men jeg kan ihvertfall velge om den skal restarte seg selv eller ikke ved større feil. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Ok, skal sjekk det. EDIT: Hvis noen skulle lure på hardware, står det i profilen. Endret 26. mars 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har prøvd å se litt på hva det står på blåskjermen, og jeg har fått med meg at det står beginning dump og physical memory (elns.) Det kom også et vindu som lignet litt på en feilmelding der skjermkortet mitt ble nevnt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Problem solved Jeg lastet ned og innstalerte nyeste Omega-drivere til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå