Simkin Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 er det flere som har hatt det problemet med att man logger inn på diverse sider på internett, og når du da har logget inn og skal trykke på en link, så hopper du ut igjen? f-o-r-f-e-r-d-e-l-i-g irriterenes .. f.eks her på hw, så må jeg kansje logge inn 10 ganger hvis jeg skal poste en post..!! det ble slik for for noen dager siden.. bruker ad-aware og alt det der men det hjelper ikke og det er slik på både mozilla og explorer Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) bruker ad-aware og alt det der men det hjelper ikke Er ikke altid det er nok. Har du scanna maskina for virus? Har du ikke, prøv denne onlinescanneren til trend micro i IE: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp Kommer du ikke inn på den sida så sjekk host fila di, står det ramset opp mange URL adresser og IP adresser så er du infisert av virus. Slett alle adressene i host fila og lagre for så og prøv onlinescanneren på nytt, blir du nå avlogget etter kort tid har du mest sansynlig blitt bitt av W32@Bropia som smitter over MSN. Ligner på symtomene til Bropia i allefall. Endret 27. mars 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) jeg har de samme problemene... jeg tror jeg har fått viruset gjennom msn siden når jeg åpner msn så popper det opp vinduer til alle kontaktene som er pålogget der jeg kan sende en fil til dem noen som kan si meg hvordan jeg fjerner W32@Bropia ? Edit: nå fant jeg ut noe merkelig viss det står v i r u s eller a n t i v i r u s og sikkert andre navn òg, så detter du ut av sida... er det det W32@Bropia gjør? Endret 28. mars 2005 av JaWa Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bropia gjør mange ting, blant annet hindrere det deg i å kjøre exe filer. Kan lese om det i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=394056 En kompis av meg fikk også viruset og han ble kvitt det ved at jeg sendte han NOD32 trial over MSN og etter mange forsøk fikk han installert det. Har du Bropia så er alle sikkerhetssider på nettet blokkert i Host fila di. Hjelper lite å slette adressene der forde viruset også logger deg av alle onlinetjenester som kan redde deg. Det enkleste er å ta ut harddisken din å få den scanna via en annen PC dersom det er mulig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ok, jeg formaterte hele dritten.. men da vet jeg det hvis det skjer en annen gang.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er ofte at jeg logger av (uten at jeg vil) på sider som f.eks. hw.no, skyldes vell ikke virus for dette skjer på de fleste maskiner som jeg logger på. I-r-r-i-t-e-r-e-n-d-e! Men det du kan gjøre er å la firefox/opera eller hva du nå bruker lagre passordet/brukernavnet ditt. Gjør det hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå