Bjørn Magne Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvordan får jeg innstallert windows 2000 på en disk som er større enn 137Gb I bios så vises den riktig men ikke i innstallasjonsprogrammet der man velger partisjon som windows skal innstallerers på. Innstallasjons cden min er en oem sp1. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Bjørn Magne Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Da ble det så jeg formaterte disken på forhånd i en 100Gb og en 86Gb og innstallerte w2000 på 100Gb delen og oppgraderte til sp4 og la til nøkkelen i registry som måtte til for å aktiver støtte for store disker . Men er det mulig å spleise de to partisjonene i etterkant slik at jeg får en C disk på 186 Gb? Endret 29. mars 2005 av Bjørn Magne Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Partiton Magic er det mest brukte programmet for å spleise partisjoner. Men en slik operasjon kan være risikabel. Det er mange som har mistet alt innholdet når det har gått skeis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå