Omar Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Fjern idiotiske map (LES: as_oilrig) så hadde jeg vurdert å spille der, hvis jeg i det hele tatt spilte CS. 'WTF!? Oilrig er digg da Lenke til kommentar
brd Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 'WTF!? Oilrig er digg da ja men det er ikkje det beste mape(eit av di dårlege ) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ta på kortere roundtime, Friendlu fire, fjern teite maps ^^ friendly fire @ public er laaaame... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) ta på kortere roundtime, Friendlu fire, fjern teite maps ^^ friendly fire @ public er laaaame... ta av* Endret 9. januar 2007 av Sipi Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ta på kortere roundtime, Friendlu fire, fjern teite maps ^^ friendly fire @ public er laaaame... Hvorfor det? :s nei for hvis du har det, blir det bare TK, whining og krangler!, mye bedre uten ettersom det blandes både nabbs og pro?(regner med noen spiller på phun ) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er vel bare å ordne slik at det bli autokick etter x antall TK's? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ingen folk der Joda er folk der, men ikkje heile tiden da. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er vel bare å ordne slik at det bli autokick etter x antall TK's? De kommer jo bare inn igjen og fortsetter med TK. Nei, FF = av @ public. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Skal teste serveren når jeg kommer hjem. Får se om det er noen der da Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 kan derre ikkje avtale med venner om å måtte der får da blir det flere folk slik at serveren blir like populer som catchgamer sine servere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå