kaaasen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Heisann! Brukte Cosmos under open beta, men skiftet til CTMod en gang i Februar. Nå er jeg tilbake der jeg startet, nemlig med Cosmos. Jeg har imidlertid et lite problem med den ekstra baren hvor de forskjellige Auraene mine er. Jeg lurer derfor på om det er en mulighet for å flytte de opp, slik at de ligger oppå Second Bar. Jeg mener å huske at det var mulig før Jeg legger med et screenshot som forklarer bedre enn jeg klarer. Merk dere at det kun er en work in progress, og at det ikke er så rotete når jeg får fikset sakene edit: glemte screenshottet Endret 26. mars 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Når jeg brukte cosmos, flytta den seg automatisk oppå secondbaren. Tror ikke det er mulig å gjøre det manuelt med mindre man bruker CTMod =/ Prøv å slette / reinstalle cosmos, kanskje det funker da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Den skiftet faktisk nå. Iløpet av de siste fem minuttene fjernet secondbar seg selv (!), og da jeg slo den på igjen gikk alt i orden Den var deaktivert, men fjernet seg altså ikke. Plutselig forsvant den, og alt var i orden da jeg aktiverte den igjen. Jaja, da var problemet løst av seg selv Takk for svar uansett edit: Nå kom det et nytt problem med en gang jeg skrev denne posten. Jeg legger ved et screenshot her også, slik at noen kanskje har et lurt tips. Det som er casen, er at de to nye actionbarene på høyresiden inneholder akkurat det samme som main baren. Jeg kan ikke skjønne at begge de to skal speile mainbaren Jeg har heller ikke aktivert gruppering av second bar og main baren, men det virker heller ikke som dette er av noen betydning. Endret 26. mars 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå