Demantios Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Går det ann å lage passordbeskyttede filer i windows? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Spørs litt hvordan filer det er snakk om, og hva slags program som har laget dem. For eksempel kan man passordbeskytte MS Word-filer - eller .RAR/.ZIP filer laget i WinRar. Finnes sikkert mange andre muligheter også, som ikke jeg kjenner til sånn i farten Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 tenkte på wordpad eller notepadfiler. nå har jeg omprimert de med passord, men det er litt tungvinnt Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 tenkte på wordpad eller notepadfiler. nå har jeg omprimert de med passord, men det er litt tungvinnt ... Ok, men hvis du har MS Word, så kan jo det gjøre det samme. Og der kan du passordbeskytte filene Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 har ikke det. hadde ikke råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå