834HF42F242 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Liker historien bak hvordan Judas spilte inn British Steel. Anbefaler alle å se dokumentaren om det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Mener Seigmen har utrolig godt image. Her kan du lese om gruppen fra en god privat hjemmeside. http://www.bluescape.org/index.php?y=omicron Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) I say no more... Erh.... Har du med vilje prøvd å lete oppp verdens styggeste bilde av Judas Priest? Dette bildet er mye bedre`: Forøvrig så er enig i at Mars Volta har et utrolig stillig image, samme gjelder White Stripes, Rammstein og Slipknot. Endret 29. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Erh.... Har du med vilje prøvd å lete oppp verdens styggeste bilde av Judas Priest? Faktisk... Ville finne noko av gammel dato, det var det einaste eg fann i farta. Mannen som skapte Leather and stud Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Beklager for litt off-topic her, for jeg vet ikke om disse gutta er et band, men... :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) :!: Se på gutten med staven då! Ufattelig bra! Endret 29. mars 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Peaches holder fortsatt koken http://www.cissme.com/bgroup/rm/xl/peach/a...cd171-07_56.ram Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva for slags artist er det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) EDIT: Oh, tok feil et da. Endret 30. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Peaches er bak"mannen" bak den grusome "Rosa Helikopter"... Nei. Peaches er et mer eller mindre "seriøst" elektronika/techno/bråke-band. Endret 30. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 okey...dette er ikke noe lett valg. Men mötley Crüe, Guns n' roses, iron maiden, manowar, emperor, mayhem og hammerfall har alle veldig rått image da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Peaches holder fortsatt koken ja, dessverre husker jeg så hu da hu skulle være oppvarming for Marilyn Manson for to år siden. fyfaen det er det værste jeg har sett! hu kan ikke synge, musikken er grusom, hu ser grusom ut. da hjælper det lite at hu hyler "lick your armpit" mens hu river av seg klæra det var grusomt!!! Sucking on my titties like you wanted meCalling me, all the time like Blondie Check out my chrissy behind It's fine all of the time Like sex on the beaches What else is in the teaches of peaches? Huh? What? Sucking' on my titties like you wanted me Calling me, all the time like Blondie Check out my chrissy behind It's fine all of the time What else is in the teaches of peaches? Like sex on the beaches, Huh? What? Huh? Right. What? Uhh Huh? What? Right. Uhh Huh? What? Right. Uhh Huh? What? Right. Uhh SIS IUD, stay in school ‘cause it's the best IUD SIS, stay in school ‘cause it's the best IUD SIS, stay in school ‘cause it's the best IUD SIS, stay in school ‘cause it's the best Sucking' on my titties like you wanted me Calling me, all the time like Blondie Check out my chrissy behind It's fine all of the time Like sex on the beaches What else is in the teaches of peaches? Huh? What? Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Huh? What? Right. Uhh Huh? What? Right. Uhh What else in the teaches of peaches? Like sex on the beaches Huh? What? Right. Uhh Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away Fuck the pain away. Fuck the pain away i say no more Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 The Jimi Hendrix Experience Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) ..hammerfall har alle veldig rått image da. Oh yeah! Skiggelig rått! Endret 31. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 System of a Down. Det er gjennomført stil! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mayhem har veldig rått image da. Hm, helt greit at du synes det, men hvorfor? Jeg synes de virker som et helt ordinært black-metal band (ok, de er nærmest pionerer, men ikke når det kommer til image). Når jeg var på konsert med de for ikke så lenge siden så kan jeg ikke si jeg ble imponert over "stilen" dems. Vokalisten (Atilla) drev å viste fram noe som lignet på et torturredskap hele tiden, skal si han var glad i den greia. Det var egentlig ikke så spennende å se på, og ellers var det ikke noe utenom det ordinære.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Xpoloding Plastix Eller selvfølgelig: Jimi hendrix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå