Gå til innhold

Hvilket band har det beste imaget?

DDDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herre mine fuglefrø! Dere poster jo bare mongoband. Er dere noen umodne metall-barnerumper hele gjengen eller? @groenn: Vis hva du har på lur... Kom med noen band som virkelig har image.

:roll: Her er jeg tilbøyelig til å være litt enig med det Lars P sier, ellers opptar bands "image" meg heller lite :hm:

Lenke til kommentar

@LarsP: Siktet over hodet ikke til deg. La oss si det slik at jeg ikke ble overrasket av et par visse band som alltid nevnes uansett sammenheng.

"Ditt favorittband? -Det er selvsagt xxx"

"Beste album? - Det er selvsagt xxx"

"Dyktigste band? - Det er selvsagt xxx"

"Kuleste image? - Det er selvsagt xxx"

og xxx er selvsagt ikke oppskrytt...

Edit: *fjernet*

Endret av anth
Lenke til kommentar
@LarsP: Siktet over hodet ikke til deg. La oss si det slik at jeg ikke ble overrasket av et par visse band som alltid nevnes uansett sammenheng.

Ok, da er vi i bunn og grunn enige. Men, sånn i fremtiden - ikke hiv fullt så mye bensin på bålet. Den kommentaren din var rett og slett, ehm... upassende.

Men, tilbake til topic: Det tyske elektronikabandet Wolfsheim har et fint image som står til musikken de lager:

band066.jpg

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel snarere hvem han karen som poser så fint sammen med Thor på det nederste bildet er. Hvordan kan en så motbydelig kar i det hele tatt ha en fanskare? Han må jo være et geni!

Tilbake til de jeg synes HAR et godt image:

Press Play On Tape:

ekstrabladet230202.jpg

Ultimat nerdenostalgi :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...