joda_321 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Limp bizkit, såklart Ikke noe svært særpreg, med blod, fluffy homogreier eller sminke, de er bare kule.. akkurat som linkin park.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Limp bizkit, såklart http://metropolis.japantoday.com/tokyofeat...mp%20Bizkit.jpg Ikke noe svært særpreg, med blod, fluffy homogreier eller sminke, de er bare kule.. akkurat som linkin park.. ja d e er kule de edit: rammstein har image Endret 26. mars 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) best: KULEST edit: regner med at alle veit hvem de første er, nr.2 er manowar Endret 26. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe svært særpreg, med blod, fluffy homogreier eller sminke, de er bare kule.. akkurat som linkin park.. HAHA! :!: Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 http://homepage.tinet.ie/~seanmckeon/pics/Various/gwar.jpg :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 edit: regner med at alle veit hvem de første er Ekstreme makeover - The Rock-edition? Og nei, Manowar er ikke, jeg gjentar: IKKE tøffe. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 og nei, Manowar er ikke, jeg gjentar: IKKE tøffe. jo bare se Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ok, jeg bøyer meg i støvet for de homoerotiske Conan-fikserte mennene med kvinnehår. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Sign of the Hammer" og "Metal Warriors" Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Turboneger! \m/ `+_+´ \m/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mykje pondus der ja... Turboneger er knall! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Turboneger er nok blandt de mest orginale GWAR var også kule.. Også Immortal da (de har nemlig litt selvironi). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Herre mine fuglefrø! Dere poster jo bare mongoband. Er dere noen umodne metall-barnerumper hele gjengen eller? @groenn: Vis hva du har på lur... Kom med noen band som virkelig har image. I Norge visste de hva image var: Langsomt mot nord DePress Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg liker Immortals image best, men Sirenia har også et kvlt image Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nirvana: The Casualties: Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Synes Guns N' Roses har veldig kul stil! Spsesielt Slash da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Herre mine fuglefrø! Dere poster jo bare mongoband. Er dere noen umodne metall-barnerumper hele gjengen eller? @groenn: Vis hva du har på lur... Kom med noen band som virkelig har image. Dere som i hvem? Forresten, er det ikke på tide å tre ned fra din høye hest og kanskje også annerkjenne andre menneskers meninger angående musikk? Greit, musikksmaken min er kanskje ikke 100% akseptert i de intellektuelles (les: musikknerder) kretser, men jeg synes likevel min stemme fortjener å bli hørt. Gwar er faktisk et MEGET annerkjent band innenfor metalkretsen, ikke bare pga musikken, men også grunnet sceneshowet deres som er av en annen verden. Jeg skal ikke komme her å si at Gwar er mitt absolutte favorittband, men en konsert med de frister så absolutt. Sånn rent personlig synes jeg at imaget deres er helt fantastisk, uten de fryktelige maskene og de urteite navnene (f.eks Beefcake The Mighty) ville de kanskje aldri ha kommet frem i rampelyset. Genistrek! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Imaget til Rammstein er jo blitt forandra oppgjennom åra vil eg påstå. Dette er eit av dei siste gruppebilda. Ikkje så tøft som dei første, men det fungere bra for meg ^^ Endret 27. mars 2005 av The_Creator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå